M1/M2/M3L
CURS MANAGEMENTCURS LEADERSHIP

OBIECTIVE

ORGANIZAȚII ȘI OAMENI

Prezentul curs investighează comportamentul organizațional și managementul resurselor umane. Conceput pentru managerii în funcție, pentru cei care suplinesc managerii, pentru managerii stagiari, supervizori și șefi de echipă, acesta presupune o abordare bazată pe practică pentru a studia conceptele de management, concentrându-se asupra propriului dumneavoastra rol.

MARKETING ȘI FINANȚE

Acest curs practic acoperă subiecte de marketing, contabilitate și finanțe prin activități și soluționarea de probleme. Este nevoie de o abordare bazată pe practică pentru studierea conceptelor de management concentrate pe propriul dumneavoastră rol. Veți considera acest curs mai ușor, dacă ați studiat mai întâi modulul Organizații și oamenii.

PROVOCAREA INTEGRĂRII

Cursul consolidează punctele-cheie de învățare din studiile dvs. anterioare de management și integrează perspective organizaționale, personale, bazate pe client și financiare ale rolului managerial.

Acest curs ar trebui să fie urmat după finalizarea modulului Organizații și oameni și Marketing și finanțe.

OBIECTIVE

Prezentul curs a fost creat în cadrul complex și provocator al managementului și leadership-ului din secolul XXI. Obiectivele sale duale sunt de a vă ajuta să vă dezvoltați înțelegerea actuală a managementului și să vă permită să vă dezvoltați și să vă îmbunătățiți practica de management. Acesta vă va extinde cunoștințele despre funcțiile de management și de leadership și va face o diferență reală în contextul dumneavoastra de management.

GRUP ȚINTĂ

Acest program este potrivit pentru managerii aspiranți și de primă linie cu experiență în lucrul cu o echipă, un proiect sau o sarcină care implică unul sau mai multe persoane. Nu este potrivit dacă nu aveți experiență de muncă anterioară (plătită sau neplătită) pe care să construiți.

GRUP ȚINTĂ

Cursul este conceput pentru profesioniști cu mai multă experiență în leadership și în management dintr-o gamă largă de contexte și medii.

REZULTATELE ÎNVĂȚĂRII

ORGANIZAȚII ȘI OAMENI

Prezentul curs vă permite să reflectați critic și să analizați situațiile de la locul de muncă și propriile dumneavoastră metode de management. Modulul este „orientat spre soluții” pentru a vă ajuta să înțelegeți situațiile de lucru din perspectiva managerului și să aflați ce trebuie să faceți, având în vedere că este puțin probabil să fiți responsabil de organizația pentru care lucrați. Pe măsură ce avansați în activități, probleme și soluții, veți pune la îndoială ideea că există soluții unice la probleme sau că există „o cale optimă”. Veți ajunge să înțelegeți constrângerile, alegerile și cerințele existente și veți afla când să lucrați în cadrul asupra acestora și când și cum veți putea face schimbări.

MARKETING ȘI FINANȚE

Cursul pune întrebări, cum ar fi: Ce este marketingul exact? Cum se face în diverse contexte, inclusiv în sectorul public? Ce este marketingul intern? Cine sunt clienții și părțile interesate? Cum puteți evita greșelile de marketing? Ce schimb realizează organizația dvs. cu consumatorii și clienții? Cum furnizează organizația dvs. bunurile și serviciile și cum adaugă valoare?

Cum tarifați, promovați și furnizați bunurile sau serviciile dvs.? Cum vă păstrați consumatorii și clienții fericiți? De ce este importantă finanțarea? Pentru ce sunt bugetele și cum pot fi utilizate? Ce sunt costurile și cum le puteți detalia pentru a le înțelege mai bine? Ce este fluxul de numerar și de ce este important? Ce este un cont de profit și pierdere și cât este de relevant pentru sectoarele necomerciale?

La momentul adecvat din cadrul cursului sunt abordate chestiuni legate de etica în afaceri și sustenabilitate, iar dvs. sunteți încurajați să luați în considerare aceste aspecte cu atenție, în activitățile pe care le desfășurați în cadrul modulului.

Ideea este de a vă îmbunătăți înțelegerea în domeniul financiar, astfel încât să vă puteți îmbunătăți procesul de luare a deciziilor manageriale, mai degrabă decât de a învăța contabilitate. Același lucru este valabil și în ceea ce privește marketingul: fiecare manager trebuie să înțeleagă pe cine deservește organizația și de ce, pentru a gestiona mai eficient angajații din cadrul organizației.

 

PROVOCAREA INTEGRARII

Cursul are trei obiective:

  • de a integra perspectivele organizatorice, de personal, de marketing și financiare ale rolului de conducere
  • de a exersa abilitățile și tehnicile cheie de management cu ceilalți
  • de a dezvolta și examina capacitatea de a înțelege și de a aborda problemele de management complexe și integrate.

 

REZULTATELE ÎNVĂȚĂRII

Învățând despre diverse funcții de management din cadrul organizațiilor, vă veți dezvolta o mai bună înțelegere a modului dumneavoastră de gestiune și conducere.

Veți obține încredere în ceea ce privește modul în care funcționează diverse părți ale organizațiilor și veți avea discuții productive în aceste domenii, inclusiv:    

  • structura organizatorică, putere și politică și managementul schimbării
  • managementul oamenilor și organizațiilor
  • managementul resurselor financiare
  • managementul marketingului
  • managementul operațiunilor. 

 Acest curs vizează:
  • să vă dezvolte înțelegerea cadrelor principale și actuale, teoriilor și instrumentelor și evaluarea relevanței acestora față de problemele de leadership și management ale secolului XXI
  • să vă sporească gradul de conștientizare a diverselor perspective și abordări privind managementul și conducerea în diverse contexte organizaționale și culturale
  • să vă dezvolte abilitatea de a vă implica în mod critic cu cadre, teorii și instrumente de management care vă ajută să selectați și să adaptați tehnici și abordări adecvate contextului propriu de management, pentru a vă forma propria dvs. practică de management
  • să vă dezvolte gradul de conștientizare a contextului global mai larg în care se desfășoară afacerile și managementul și să vă sporiți capacitatea de a lucra cu încredere în toate sectoarele și granițele naționale
  • să vă dezvolte abilități interpersonale și conceptuale care vă vor ajuta să vă utilizați idei și cadre pentru a înțelege și pentru a lucra cu complexitatea organizațională
  • să vă provocați propria gândire și practică, reflectând critic asupra acestora în lumina ideilor pe care le întâlniți și prin dezbateri cu ceilalți
  • să vă îmbunătățiți capacitatea de a planifica și implementa schimbări care vor avea un impact real în contextul dvs. organizațional.

×
×

Cart