AVEȚI ÎNTREBĂRI ? IATĂ CÂTEVA RĂSPUNSURI !

Q1. Ce obțin?

În primul rând, obțineți cunoștințe și competențe de afaceri pe care le puteți valorifica imediat, indiferent dacă sunteți salariat, manager sau antreprenor. Tutorii noștri sunt specialiști în domeniile de intervenție, practicieni, manageri și/sau antreprenori, certificați atât în România cât și în Anglia, cu rezultate certe în mediul de business.

În al doilea rând obțineți titluri și diplome oficiale pentru cursurile urmate, recunoscute atât în România, cât și în Uniunea Europeană, care vă vor ajuta oricând în cariera dvs.

În al treilea rând, veți avea acces la un set important de resurse – manuale, studii de caz, prezentări, evaluări, fișiere audio și video, articole, ș.a. – dezvoltate de The Open University Marea Britanie împreună cu partenerii acesteia, printre care BBC– toate contribuind la un proces de învățare modern, orientat către implementarea cunoștințelor dobândite la locul de muncă.

Nu în ultimul rând, veți avea acces la tutorii noștri, atent selectați  și care, în fond, vor face experiența dvs. de training mult mai plăcută și orientată către rezultate. O descriere a acestora o puteți vedea la secțiunea din site Tutorii noștrii.



Q2. Cum se desfășoară cursurile? Online sau la clasă?

Folosim una dintre cele mai moderne și flexibile metode de învățare pentru adulți, numită blended learning. Cu alte cuvinte, cursurile se desfășoară atât online, cât și la clasă. La sfârșitul fiecărui modul desfășurat on-line, are loc o întâlnire de 2-3 zile cu toții cursanții – numită Școală Rezidențială. Școala rezidențială este o parte importantă a fiecărui modul în parte, iar în cadrul acesteia,  în mod intensiv (8h/zi), are loc consolidarea informațiilor dobândite și examenul final.

Îmbinarea studiului online cu cel la sală, vă permite să vă desfășurați activitatea dvs. zilnică în mod normal, fără a fi nevoit să o întrerupeți pentru parcurgerea programelor de studiu. Materia poate fi parcursă așa după cum vă permite bugetul dvs. de timp, la orice oră din zi și necesitând doar un laptop și o conexiune la internet.

Această medotă are rezultate dovedite, îmbinând într-un mod optim task-urile dvs. zilnice cu cele de training. Flexibilitatea oferită astfel se va dovedi un important atu în continuarea învățării pe tot parcursul vieții. De altfel, suntem lideri în domeniu în materie de soluții flexibile de studiu dezvoltate, acestea urmărind îmbinarea armonioasă a vieții personale, cu cea profesională și cu nevoile mereu în creștere de training și dezvoltare personală.


Q3: Cum plătesc în rate?

Pentru a putea plăti în maxim 12 rate egale fără dobândă este necesar să dețineți un card de cumparături acceptat de platforma noastră de plată online oferită de PayU. Apoi, în modulul de plată electronică alegeți numarul de rate dorit.

Obținerea unui card de cumpărături (în cazul în care nu aveți unul) se face, de obicei, în maxim 48 de ore de la întocmirea cererii către bancă emitentă și nu necesită  întocmirea unor formalități birocratice complexe.

Plata în rate fără dobândă permite eșalonarea efortului financiar pe parcursul unui an întreg, urmând ca dvs. să vă orientați întreg efortul pentru ceea ce este cel mai important: dobândirea de abilități și cunoștințe de business. 

Plata se realizează în mod securizat, prin plaforma PayU. Conform legislației în vigoare, în cazul în care achiziționați online serviciile noastre, aveți 30 de zile la dispoziție pentru a le returna.

 

Q4: La absolvire, ce diplomă primesc?

În funcție de cursul absolvit și după examenul de certificare, veți primi diploma autorizată de Autoritatea Națională de Calificări aferentă. De exemplu, pentru cursul M1 – Oameni și organizații – veți primi diploma de Manager Resurse Umane, ș.a.m.d. 

Dacă urmați toate cursurile (modulele) aferente unui program de formare (de ex. Diploma profesională în management) – veți primi această diplomă emisă de Intratest  Business School sub licența The Open University.

Același raționament este valabil pentru oricare dintre programele oferite de Intratest Business School sub licența The Open University. 

Modele după aceste diplome le puteți găsi pe site-ul nostru la rubrica Certificate și Diplome.

Deținerea unui astfel de certificat atestă faptul că ați urmat un program de formare la un nivel ridicat de calitate, permițându-vă în același timp să aspirați la pozițiile de management din cadrul companiei dvs.

 

Q5: Cum folosesc platforma elearning? Câte ore trebuie să aloc studiului?

Platforma de eLearning este disponibilă la adresa elearning.intratest.ro. După înregistrarea dvs. ca și cursant în evidența INTRATEST, veți fi contactat de echipa noastră tehnică și veți primi datele de acces la curs, respectiv user și parolă. Pe platformă se găsește întreg conținutul cursului pentru care ați optat. Cursurile sunt structurate săptămânal, iar dvs. veți avea de realizat activități specifice fiecărui curs. Fiecare curs are un grup de discuție propriu moderat de tutorii noștri, numit TFG – Tutor Forum Group. Inclusiv temele și evaluările le veți face pe platformă și veți primi în permanență feedback de la tutori. 

Estimăm un număr de 2-3/zi, petrecute pe platforma online, necesare pentru a parcurge, în condiții optime, fiecare modul de curs. Chiar dacă într-o zi nu puteți aloca acest număr de ore, nu este nicio problemă: le puteți realoca oricând doriți dvs.


Q6. Ce include prețul cursului?

Prețul cursului include prețul formării și certificării. Cu alte cuvinte sunt incluse în preț: accesul la platformă și resursele aferente, accesul la tutori conform calendarului stabilit, materialele de curs în format electronic și/sau tipărit, acces nelimitat la bibliotecă, materiale promoționale, evaluările și examinările. Diplomele se eliberează numai la sediul Intratest Business School din București sau la sediile din țară. Conform legislației în vigoare diplomele se înmânează personal, pe baza CI și semnătură și nu pot fi transmise prin poștă, delegat, etc. Se pot înmâna unui terț numai prin împuternicire notarială.

Prețul cursului nu include: prețul transportului, al cazării, al meselor și diurnelor aferente pentru desfășurarea Școlilor Rezidențiale. Acestea vor fi organizate de furnizor, iar prețul acestora va fi comunicat în timp util cursanților. Achiziționarea acestora prin intermediul furnizorul de formare profesională nu este obligatorie.

De asemenea, este nevoie să dețineți un PC/Mac sau laptop cu specificații actuale și o conexiune la internet.

Mai multe întrebări și răspunsuri...

Q7. Cum pot obține reduceri ?

Puteți obține reduceri de 10% prin plata integrală a cursului sau aducând un grup de minim 3 cursanți cu dvs.

Q8. In ce limbă sunt susținute cursurile ?

Cursurile sunt susținute în limba romană, dar se recomandă o cunoaștere  nivel B pentru limba engleză.

Q9. Cum ESTE GARANTATĂ CALITATEA CURSURILOR?

1) Cursurile sunt licențiate The Open University. 2) Avem sistemul de management al calității acredidat de TUV Germania. 3) Aducem în fața dvs. cei mai buni tutori, certificați RO și UK, cu rezulate dovedite în mediul de business.

Q10. ce înseamnă licența the open university ?

Licența The Open University presupune folosirea materialelor de studiu puse la dispoziție de OU UK, iar certficarea acordată este propie IBS conform legislației naționale.

Q11. Câți participanți sunt într-o grupă de curs ? Sunt sigur că seria de curs este constituită?

Grupa este constituită din 17-20 participanți. Anual este programată 1 serie curs L și 2 serii din fiecare curs M. Puteți verifica oricând constituirea grupei sunând direct la IBS.

Q12. aveți mai multe întrebări ?

Vă așteptăm în secțiunea de ”comments”-uri de mai jos! Orice întrebare își  are un răspuns. Așadar, nu ezitați să ne scrieți! Suntem convinși că, oricât de multe încercări ar  exista, împreună putem găsi soluții! 

Lasă un răspuns

×
×

Cart